Wednesday, 25 March 2020

Segundo ciclo (Tareas del 16 al 27 de marzo)

Rutinas

Links para trabajar las rutinas:
How’s the weather?  
UDI4: NATURE PARK
GRAMMAR
      It’s a… (tiger).
      It’s (orange and black).
      It has got (four legs).
      It hasn’t got (two heads).
      It can (run).
      It can’t (fly).
      It lives in the (jungle/sea/forest/desert/city/farm).
      It eats (plants/others small animals/
insects/seeds/fruit/bread).
PARTS OF THE ANIMAL BODY
VERBS----It can…..// It can’t….
DÍa 16/3 
Échale un ojo a las rutinas que están arriba, recuerda es la información necesaria a la hora de 
escribir la fecha en nuestra libreta.
1.Write in your notebook. Then, read and make a comic.(6 pictures). Escribe el texto 
en tu libreta. Después lee el texto y haz un cómic. Son 6 dibujos.
GOING TO THE NATURE PARK.
She goes to the nature park. She sees a butterfly. The butterfly can fly. She sees a bear. 
The bear can run. She sees a snake. The snake can creep. She sees an eagle. The eagle 
has got wings. She sees a spider. The spider has got eight legs.

DÍa 23/3 
1. Choose three animals, draw the animals in your notebook and write the parts of their body
( claws, wings, tail, legs). Elige tres animales, dibújalos en tu cuaderno y escribe las partes
 de su cuerpo.

2. Complete the sentences. Completa las oraciones.
 
Otros enlaces de interés relacionados con el contenido de la UDI: 

Enlace al libro: BEEP 3: 


https://www.eslgamesplus.com/animals/
                                     https://www.youtube.com/watch?v=szEzGwsdwmg

No comments:

Post a Comment